Svanpaddel



Igår var jag och Ami och paddlade svanbåt, mysigt och trevligt att vara ute på vattnet...
Men i själva parken får man inte göra nått! Överhuvudtaget inget! Du får gå och cykla på dom utmärkta vägarna men inte så mycket mer! Cyklar runt vakter som tittar på en...lustigt!
Men men, drog tillbaka till hoodet och åt på foodcourt = billigt som fan! Sen skulle vi möta Sara och hennes kompis på stan. Jag har börja hata stan, eller allt som har med mycket folk ovch shopping att göra.
Jag var trött irriterad och hungrig. Tillslut gick vi till 7eleven och inhandla mat och kaffe. Blev sittandes där tills vi drog hem.

Idag är ja fortfarande trött och lite irriterad, Ami Johanna och Sara har planer så jag släpps fri men har fått diriktioner till en av BKK's bästa helg marknader.
Just nu sitter jag med frukost och kaffe, tänker njuta av det innan ja ska hoppa in i stress momentet shopping igen! Så är det med det!



Ikväll ska vi på Trashers "Bad taste" fest, typ maskerad men som banan på besök så känns det inte aktuellt att dra på sig cowboybootsen och dom små avklippta jeans shortsen. Utom det blir nog bara att se på folket.
White trash thaimänniskor = Helt nytt för mig =) I like haha



Nejnej ska fortsätta njuta av min frukost med min babys sällskap på msn, i love technology!
När ja kommer hem kommer ja bara röra henne, hela tidern...kommer va så skönt att inte bara se en bild på en dator! Semestern rullar mot sin slutstation...

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej¤ Du det gick rätt snabbt att överdosera big-city-life? : ) Inte ett dugg förvånad, det är ju lugn och ro och småstads-landet-livet som ÄR bäst. Men nån vecka är väl normalt att vara fascinerad..

Jag har sett dina bilder på fb och det var jättekul att se! Kommer du hem snart då? Med Ami väl.?

Ett tips också, när jag var i Rajastan i indien så fick jag använda kallvatten-blöta handdukar att lägga på mig på strategiska ställen över natten. Hade definitivt brunnit upp annars..

KRAM!

2010-04-04 @ 14:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0