The stupid fuck is still in Bangkok!

Jaha....nu var det bevisat att man inte är så smart!
Missade flyget TOTALT! Varken jag eller Ami hade huvudet på skaft...ingen tänkte vel riktigt till.
Så planet flög utan mig, där stog jag, dum!
Kan kryssa av: Missat en flight (eller igentligen 2 eftersom ja hade mellanlandning) och störtbölat på en flygplats i Thailand. Grattis till mig!

MEN! Men men men....Sara är en ängel fårn ovan, hur skulle detta slutat utan henne??
Hon fixa och trixa och fixa och trixa så nu har jag en ombokad flight tills på Torsdag!
80 Euro extra kosta det...alltså typ 800 spänn, fast jag var dum nog att missa mitt flyg?!
Helt galet!! Jag var nära på att boka ett flyg för över 8000kr imorgon...tur att Sara finns!

Så imorgon är det upp tidigt och ringa flygbolaget och boka tid, försöka hitta deras office och hosta upp stålarna, thats all...
Sen ska jag dra till flygplatsen till...hmm 23 kanske? Flyget går 05:00 på torsdag morgon och jag tänker IKKE missa det!

Slutet gott, alting gott....nästan!
Jag ville så gärna träffa Hanna idag, det gör massor mer ont än att missa planet!
Hade det inte vart för att ja saknar henne som en liten gris så kunde jag stannat tills Ami åkte.
Miss my babe!

Otrevligheter, otrevligheter...men men vi hade iaf en jätte fin "sista kväll" igår.
Var och åt Thaimat för att ta farväl av mig, bananerna Sara och Dookie. Gott mätt och nöjd.
En av bananernas kompisar fyllde år så vi drog vidare till dom och stanna tills stället stängde.
Så sjukt trevligt folk, jag och Ami pratade med skönaste fransman typ hela kvällen.
Bananerna har lärt honom dom finaste orden i svenskan, igår fick han lära sig klimakteriekossa vilket han gillade starkt.

Nu måste jag typ lägga mig ner, är helt utmattad efter allt!
Bjuder på lite bilder från igår....










(Pallar inte ladda fler bilder....skrev inlägget imorse efter allt löst sig och nu är det kväll, fortfarande bara dom här bilderna som jag hunnit få upp, skit Thai!)



Kommentarer
Postat av: Heidi

Men guu Linn! Vad knäckande!! Jag skulle ha paralyserats av horror av att bli stående på flygplatsen sådär... Underbart att det ordnades så bra trots allt då.

Det är nog en mening med att du blev kvar förstås, det är nåt du ska hinna med...hmm kan det vara att du ska hinna köpa med grönt jasminblomster-boll-thé till din storasyster...

krampårej :)

2010-04-06 @ 20:44:22
Postat av: Mamma

Well, pussa ängeln Sara som tack från mej, för att hon har hjälpt dej så, pussåkram!

2010-04-07 @ 00:35:44
Postat av: Astrid Bolund

Gillar om det du skrev! Skojigt att se en del schyssta grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-09-28 @ 19:06:17
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0