Hood Look

Blev ingen beach idag men det är svalt och skönt i Bangkok idag så det är ganska skönt.
Ami har muntligt prov så jag ska se mig runt i kvarteret vi bor i, kolla in Daiso som är en Japansk kedja som har mycket fina saker.
Ska försöka ta lite bilder på Hoodet också, lovade babe 100 bilder om dagen men snittar nog på 2st just nu.
Kamera förbud Öööverallt, dom är galna. Men inne i city är allt så stort så det går inte riktigt att ta kort på. Finns massa fina små tempel där dom ofrar saker.
Men känns otrevligt att ta kort där folk står och ber.

Igår hängde jag iaf runt med Johanna och Niklas på stan en stund, både jag och Johanna resonerade att vi inte behövde några solglasögon för att man knappt är i solen.
Oj FEL dag att tänka så då vi vandra runt i solen en hel del va. Vi gick så mycket så ja hade sjukligt ont i fötterna när ja kom hem.
Dom skulle på fest så vi skilldes åt runt 17, jag fortsatte att gå runt. Gick vilse i cirlar inne på MBK, turist shopping varuhus.
Köpte mig iaf badbraxor så jag kan doppa mig. Syrran har pool som ja tänkte hänga lite i dom dagar hon måste plugga.
Ami kom iaf upp och mötte mig efter några timmar, hon köpte en snygg Holga kamera, roliga kameror med riktiga rullar man framkallar.
Sen gick vi till Fuji och åt, åt och åt. Sen rullade vi hemmåt.

Idag blir det som sagt hood look sen ska alla sova hos Sara eftersom vi ska ta en buss kl. 06....06! Har knappt somnat då vanligtvis.
Även tanken med att sova där, för att ta sig upp.
Kankse äntligen kan lyssna klart på min skit ljudbok, hade den på när ja flög då och då men somn a ifrån den, känns lite skitsamma.

Kommer bli tomt på kvällarna nu när vi är borta eftersom ja e bortskämd och får skypa med babe varje kväll.
Lovar att ta massa kort iaf! Om man inte va darrhänt med en 80 åring skulle nog bilderna va bra också.

Dusch och utgång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0