Jag är i Kina...jag...sick

Ja nu är jag på G. till Bangkok.
Sitter och glassar i as nica fötöljer vid min gate nu.
Flygresan gick bra, faktiskt. Lite orolig var man i magen innan.
Att flyga utan öroninflamation var lite skönare faktiskt, inte orolig alls för nästa flyg =)

Sjukt jobbigt att lämna Hanna på Arlanda bara, ursch! Aldrig igen!
Nu ska jag leta rökrum innan flyget går...Jalla!

Skickar med en nice bild på toalett ala Kina, jag och min toaskräck fick lite halv panik och stog bara och titta på golvet i typ 5min innan jag förstog vad jag hade framför mig hahahahaha



Puss och hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha! Ja, just you wait... Du kommer nog att få många (o)trevliga överraskningar när det gäller hygieniska områden ;D

Men det är mycket bättre, det kommer du att märka, mer naturligt tryck och så, det är bara att böja på knäna så ordnar sig allt. Ev. får du ta och vänja dig med vattentvätt också..

Ha det nu supernajs syster!! Kram****

2010-03-23 @ 08:03:01
Postat av: jennyfer

hahaha hjälp vilken toa! jag blev utsatt för en sån i paris en gång. var också chockad!!! men måste man så måste man.... :S

är avis på all din shopping!!!! fasiken!!! :D

puss puss

2010-03-27 @ 07:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0