Sjuk Buhu...

Japp, självklart ska man bli sjuk när man ska vara ledig!

Åkte direkt till Örebro efter jobbet i lördags, för att träffa familjen innan resan OM nått skulle hända.
Inhandlade öl för en trevlig kväll, mötte upp Hanna vid tåget och gick upp och lagrade ölen i Spjuvers kyl.
Väl hemma hos mamma åt vi sushi och jag gick för att slummra en stund.
Viid 22 gick jag tillslut upp efter att Hanna försökt väcka mig i säkert 4tim...men då var jag dunder varm, kunde inte riktigt svälja och näsan levde sitt eget liv. Darn!
Hanna och Spjuver fick träffa varann iaf, snart skulle det verka som att båda var på låtsas för varandra så det känns bra att dom setts nu =) Min låtsas kompis och låtsas flickvän.
Men men helgen kom och gick, följde med Hanna på söndan så det blev inget lilla familjen och bus med lill killen. Så nu ligger jag hemma hos Hanna. Nerbäddad framför webb-tv.
Datorn på magen där jag frenetiskt googlar och söker allt jag vill veta innan jag ska dra iväg.
Tur att syster är vaken och hänger på msn mycket så jag kan fråga henne om minsta lilla >_<

Lyckades även ta mig in till Linköping igår och vaccinera mig, tog typ 1min, gött.
Hanna trodde att jag inte tog nån spruta eftersom ja kom ut nästan direkt efter att dörren stängdes haha
Gjort är gjort iaf, nu kan jag äta och dricka gott när jag kommer ner, yey!

Måste dock åka hem imorrn, frisk eller inte. Det ska handlas en del och fixas massa hemma.
Håller även på att lära upp en ny kille på jobbet som ska få hoppa in som mig när jag är borta, nu får han ifs prova på lite eftersom jag inte är där.
Blir lätt stressad eftersom mobilen är urladdad och laddaren ligger hemma, konstig grej eftersom det iband kan gå dagar där ingen ringer förutom Hanna eller mamma men endå blir jag stressad. Dom ringer ALLTID från jobbet när jag är sjuk, men men.

Snart kommer älsklingen hem från jobbet, magen säger ge mig mat och det gör nog hon också så hopps vi kan dra ihop nått snabbt och återvända till sjuksängen.
Ska försöka hålla mig lite vaken ikväll och se en hel film med babe, men huvudet är dimmigt och det finns bara varmluft i näsan. Buller och bång säger det när jag rör på mig och nån konstig hosta som låter som jag låtsas håller på att retar mig...

Men som sagt ibland blir det hemgång varesig jag vill eller inte. Har snart sett allt av intresse på webb-tv också så det blir lite tråkigt att ligga här själv på dagen. Önskar Hanna var ledig så vi kunde insupa  lite friskluft och sol längs vattnet.

Nej nu åker handen ner i godisskålen igen medans jag forsätter vänta, Nytt läge från tv3's webb-tv är på. Så lever jag.

Hej och hopp, badpropp!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pussåkram och bli frisk så ni kan ha roligt tillsammans i Bkk! <3

2010-03-17 @ 16:28:17
Postat av: Hanna

Underbara du! Tack för de fina dagar här i Lkpg, varit skönt att haft dig på en riktig vardag! Vill att det ska bli så alla dagar. Underbart med ett vardagsliv med dig!

saknar dig redan men jag vet att vi ses om bara någon dag igen!

Kyssar

2010-03-17 @ 22:57:02
URL: http://dirtylobster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0