Thai! Thai! Thai!



Biljetten är bokad och passet är upphittat. Nu fattas bara 3 veckors nedräkning tills ja sitter på flyget.
Nervös för flygningen, magen pirrar lite bara av tanken att lyfta och landa, men det ska jag så bara att bita i det sura äpplet för efter regn kommer solsken....sägs det på sommaren iaf, idag kom det snö...

Min thai-syster är den bästa av dom bästaste. Hon va ledsen och sakna mig här om dagen, räknar också dagar tills ja kommer. Vi kommer ha så dunder kul, hon ska få visa mig allt hon kan =) Längtar!
Tre veckor utan babe blir tufft men det är en resa jag inte kan hoppa, för mig blir det en upplevelse för livet. Kommer sakna ihjäl mig men tacka gudarna för internet så jag kan hålla kontakten.

Längtar till våren och sommaren, just nu är det snöstorm och kaos utanför fönstret. Klass 1 varning efter stormen Xynthia som körde över frankrike och söker sig nu till Sverige. Redan en lastbil som sitter fast i en snödriva utanför jobbet och alla andra är sena på obestämd tid då det är glasbana på motorvägarna. Underbar natt kommer det bli. Ifs kanske jag hinner samla personalen för en liten fika, det brukar vara trevligt.

Längtar till sommaren också pga att Hanna ska ta sitt pick och pack och flytta upp till stora Stockholm, allt jag vill är att få träffa henne varje dag. Distans funkar men i längden så känns det jobbigt, efter varje helg blir jag lite tom. Nånting fattas. Det är så underbart att komma hem från jobbet när hon ligger där och sover så sött.
Våra helger ihop är allt för korta, speciellt då jag sover bort 50% av tiden.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej!

Va kul och va fint med din egen blogg!

Nu är det ju nästan så att jag måste börja själv...?

O jag är så glad att du far och flyger till fjärran östern, vilket äventyr!

och tack för att du ringde på min födelsedag ;-)

Kram***

2010-03-11 @ 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0