Vår och Örebro

(Missade att klicka på publicera i fredags)

Våren börjar hägra sig i kalla Sverige....ÄNTLIGEN!
Lite sol sitter aldrig fel, har till och med sett den själv för att försäkra mig om att det inte var en myt.
Dygnsrytmen känns liite fel för mig just nu, somnar helt snett och vaknar 10min innan ja börjar jobba. Dumt!
Men snart är det semester och då ska jag fylla på förrådet av sol och lugn, hoppas att komma tillbaka som en ny och fresh me =)

Sitter på jobbet som vanligt och räknar ner timmarna innan helgen stampar in med stora steg.
Blir en helg i Örebro, måste träffa mamma innan jag ska flyga landa flyga landa för att flyga landa flyga och landa igen. Kanske är liite rädd för flygningen...och landningen.
Hanna ska få träffa Spjuver för första ggn även, ska bli intressant. Blir slappt hemma hos mamma på lördag för lite vin och öl hos Spjuver på kvällen sen super slapp söndag hos mamma. Måndag funderar ja på en tripp till lilla familjen i Kumla, busa lite med Kevin. Ja så det tror ja att det blir.
Sen börjar sista veckan innan jag drar. Känns som en evighet bort! Saknar min lilla söta syster buhu...
Glömt bort att vaccinera mig dock, darn dumt! Kanske kan fixa det i Örebro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0