NU! ...har jag semester >_<


OK! Då har sista natten på jobbet innan semestern gått. Drog på mig mina guldbyxor och körde lite truck idag även fast ja e dålig fortfarande och egentligen inte får köra enligt pappret på pillrena. Men men underbemannade kan man alltid vara på jobbet.
På nått kontsigt sätt brukar ja sakna att köra truck när jag är ledig...hmm....skumelidum
Möte kl. 09 - 12 imorgon sen är jag helt fri tills kl. 00:05 2010-04-13 Weeehooooooo!!!

Googlat mina flyg för att se hur jag ska resa, visst nice och kul på så vis men alla dessa bilder på flygvrak, dumt val!! Flygskräcken sätter igång magen, bara jag kommer upp i luften så högt så allt ute är lite som en fantasi så ska det gå bra. En öl eller tfvå stillar nog rädslan.

Här är mitt första plan ner till Pekings snygga flygplats och sen mitt andra plan... Jag skiter i skärm och film, jag vill sitta vid fönstret, både för att se allt man susar förbi, kul om man kan se när flyget tar en över asien men också för att det känns som jag har mer kontroll på läget då...ska va först i kön på Arlanda och be om fönsterplats! HA! troligt!



Ursch, kännas i hela mig att jag inte kommer få träffa Hanna under hela tiden där nere...
Saknar henne redan nu när jag bara tänker på att vara borta!
Tacka gudarna för alla nymodigheter som mobiler och datorer, prisa gudarna =)
Nu väntar en hel helg med babe, ska bara suga i mig så mycket av henne jag kan, så följer hon mig till Arlanda och vinkar av mig. När jag kommer hem hoppas jag på en riktig vår i Sverige då blir det kärlek och mys babe >_< underbara du, älskar dig så! Våren och sommaren är våran,



Meeeeeeeeeeeeeeen Thailand kommer bli kanon!
Syster + Johanna och Wiklas = Good times
Bara dom där Bangkokerna lär sig att tackla politik som i Sverige, i tystnad och utan större problem så ska det bli behagligt att vara där nere. Vill inte ha några 300 liter blod över mig iaf!
Men ut till nån ö och bara glassa blir det iaf, Johanna sa här om dagen att hon skulle hänka på mig och syrran. Ska köpa med Kaviar och plockgodis, rackarns svennebananer >_<




Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0