Ett inlägg från sjuksängen

Japp då åkte man tillslut på sjuktåget.
Vaknade i Söndags med en galen huvudvärk och lite ont i halsen, trodde det berodde på x antal för många timmar sömn. Så babe och jag drog på oss vandrings humöret och vandrade in till stan.
Eftersom det var så underbart väder med blå himmel och strålande sol så hoppa vi på djurgårdsfärjan och drog in på skansen.
Mysigt att göra nått annat ibland.
Tråkiga djur som sov och gömde sig, får bli en skansen igen när våret hittar hit =)




Började iaf känna mig riktigt dålig under dagen så vi fick åka hem och köpa glass.
Bäddade ner mig under täcket i soffan och somnade som en bebis.
Nu efter en dag hemma från jobbet så är jag redan lite uttråkad, vill upp och städa lägenheten, diska och tvätta men huvudet bankar som en galning direkt när jag rör på mig....suck!
Tror inte jag är gjord för att ligga still!
Är även Jääävligt trött på Tv4 nyheterna, nyheter varje halvtimme...oförskämt för sånna som tittar på hela programet!

Vill inte vara sjuk, speciellt inte den här veckan....veckan med så mycket förväntningar.
Vilken dag som hellst så hoppar vi på tåget ner till Köpenhamn.
Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0