Snor bakfylla och en riktig räka!

Hanna Banana har blivit sjuk, och mamma jag tror inte det va du som smittade!
Men hon hostar och snorar massor sötnosen, så det har varit inne dagar den sista tiden.
Jag har varit vaken och hängt ist för att sova direkt på morgonen, varit mysigt att få mer tid.

Efter en liten blödning så blev vi lite små oroliga och babe fick göra ett nytt test två dagar senare för att se om det kanske vart ett missfall. Men ack så lättade vi blev när vi såg det STARKA streck som kom fram =)
Så jag tror vår lilla räka där inne lever och mår bra!

Här är första andra och det senaste testen:



Själv så jobbade man fredag natt, hängde som vanligt med Hanna när jag kom hem och somna nångång runt 13-14.
Vaknade nån ggn mot kvällen och hostade och hostade. Hanna hade lagat mat men jag vägrade gå upp för ja bara hostade när jag reste på mig. Så somnade om och vaknade runt 03 (!).
Grattis, en hel lördag var borta och jag hade även fått en bakfylle huvudvärk av mina ca 13tim sömn...helt gratis!
Tack tack sa jag och la mig och glodde på film i soffan. När huvudvärken inte gav sig så fick jag liv i frugan och började prata om en promenix.

Vi tog ut och började gå mot hammarbyhöjden, besteg den och tittade på dom våghalsiga barnen som åkte skidor rakt ner. En annan känner sig lite grå och skör så vågar knappt sånt där längre.
Men det är fint där uppe, man ser riktigt långt. Kommer bli vårt tränings/picknic place i sommar >_<




En av mina grabbar blev sjuk så jag rycker in som boss för laget...och den fina övertids ersättningen  =)
Så nu sitter jag på jobbet och saknar min älskling som ligger hemma i vpår nybäddade säng...mums.
Idag har vi fottat magen, många bilder ska det bli! Ska morfa alla bilder när vår bubbis ramlat ut så man kan se hur den växer. Ser verkligen fram emot att se magen växa. Vill att den ska svälla upp nu haha.



Den 30:e så har vi tid hos Mama Mia, hoppas man får titta på ultraljud då...får man det?
Vill höra att allt går som det ska, att den lilla mår som den ska och att man kan pusta ut liiite iaf!

OJ! Ja just det, har bokat vår bröllopsresa också....Paris 7 nätter på samma hotell som jag friade på. Ska bli underbart! Eftersom vi flängde runt och såg nästan alla saker som man måste se sist när vi var där så kan vi bara chilla och ta tid för varandra....njuta! Vi kommer juh vara gifta då, helt galet!
På ett år så har jag blivit sambo, är förlovad och väntar barn! Bra jobbat om inte annat!
Är så lycklig med mitt liv och njuter av varje dag!

Nu ska ja hoppa upp på trucken och göra lite nytta så god natt i natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0